Materiały z 8 czerwca

on-line część 11

Materiały z 1 czerwca

on-line część 10

Materiały z 25 maja

on-line część 9

Materiały z 18 maja

on-line część 8

Materiały z 11 maja

on-line część 7

Materiały z 4 maja

on-line część 6

Materiały z 27 kwietnia

on-line część 5

Materiały z 20 kwietnia

on-line część 4

Materiały z 6 kwietnia

on-line część 3

Materiały z 27 marca

Kolejne materiały dla klasy I C

 

 

Przedstawiam propozycję pracy na najbliższe dni.

  Zadania z edukacji polonistyczno – środowiskowej:

Spróbuj przeczytać czytanki, które zostały do końca w naszym podręczniku z j. polskiego (klasa I , część 3).  Zostało niewiele, bo zbliżamy się do końca tej części ? .

Karty ćwiczeń z j. polskiego – również do końca tej części.

Naucz się na pamięć wiersza: Irena Zarzycka – „Awantura w muzeum”

(karty ćwiczeń z j. polskiego strona 92)

Obserwując z okna swojego mieszkania zmiany w pogodzie,

załóż: dzienniczek obserwacji pogody.

Patrz jaka jest pogoda przez 7 dni (od wtorku do wtorku).

Na kartce z bloku rysunkowego zapisuj: czy świeci słońce? czy pada deszcz?

czy jest zachmurzenie? czy wieje wiatr? Przy każdym dniu tygodnia narysuj lub wyklej kolorowy znaczek z pogodą. Technika dowolna. Daj się ponieść swojej wyobraźni. Poczuj się jak synoptyk, zwiastujący nadejście wiosny.

Zadania z edukacji matematycznej:

Karty ćwiczeń (matematyka klasa I część II) do strony 46 i STOP!

Podręcznik do strony 51 i STOP!

Powtarzamy i utrwalamy dodawanie i odejmowanie w granicach 20 ! 

Link do programów edukacyjnych dla klasy I
https://www.matzoo.pl

Dla chętnych:

Bardzo polecam i zachęcam do przeczytania wspólnego z rodzicami  (lub samodzielnego)!!!
Przeczytać baśń:  Hans Christian Andersen  „Dzikie Łabędzie”.

PRACE MOŻNA SFOTOGRAFOWAĆ I PRZESŁAĆ DO MNIE MAILEM.
POZOSTAŁE OMÓWIMY I SPRAWDZIMY ZARAZ PO POWROCIE DO SZKOŁY.

 

Pozdrawiam

Alicja Komasara,

W razie pytań lub trudności służę pomocą.